Ads 468x60px

Labels

Selasa, 17 Julai 2012

Berkawan Biar Seribu

Salam rakan-rakan SK.com,

Untuk pengetahuan semua, baru baru ini apabila dapat berjumpa dengan pakar kejayaan. SK sangatlah bersemangat nak berkongsi dengan mohd .

‘Kata beliau, kalau dalam minda kita masih tak nak lakukan atau pun tak nak berjaya, memang takkan berjaya’. Kata beliau lagi, apa yang kita rasa, kita ingat, kita fikir itu adalah doa dan doa itu yang akan Allah makbulkan. Kalau tak percaya cuba dan terus mencuba. Benda ini kena rasa sendiri macam mana perasaannya.


Kesemua 15 orang jutawan berkongsi kisah yang mana hubungan dengan yang Maha Esa, atau yang bukan muslim, hubungan dengan tuhan korang adalah sangat-sangat diperluka jika mahu berjaya. Kejayaan itu tidak akan terjadi jika Dia yang maha kuasa yang benarkan.

Jadi SK mahu semua  rasa dan ‘feel’ jika mahu membeli rumah tanpa modal, hari-hari fikirkan dan fikirkan rumah tanpa modal itu rumah yang anda idam-idamkan. Dengan itu, insya-Allah SK pasti mohd mesti dapat beli rumah yang mohd idamkan dan mohd mahukan. Satu lagi yang beliau ingatkan, kita mesti tidak limitkan pemikiran kita dengan itu ta boleh, ini tak boleh. ‘Takutlah kalau beli rumah mahal ini, boleh ke berjaya?’ kesemua kata-kata anak kecil dan biawak-biawak hidup itu mesti dijauhkan.

Siapa lagi kalau bukan kita yang sepatutnya ingin berubah. Kalau rasa gaji kecil, usaha lebih , mungkin sambung belajar dan cari kerja yang gaji besar jika itu yang korang mahukan. Kalau rasa kerja tak best, cari kerja yang best dan teruskan pencarian. Paling penting mohd puas hati, sampai bila kita nak buat sesuatu yang kita tak suka disebabkan orang lain suka. Jadi kalau tak suka kata tak suka. Kalau suka buatlah sungguh-sungguh.

Kata tok guru, nak berjaya kena belajar dengan mentor. Mentor yang hebat. So siapa-siapa yang mahukan pengetahuan lebih tentang pelaburan hartanah, anda digalakkan bersama dengan mereka yang mahir, SK juga akan ikuti satu pertemuan dengan taiko-taiko pelaburan hartanah yang bakal dijayakan pada 29 July 2012. silalah lawati ke http://www.opin.com.my.

Nak jumpa SK, jumpa di sana ya!

Dapatkan tips-tips Video SK Bagaimana anda boleh beli rumah tanpa modal! Video PERCUMA.
http://velocitymuse.com/blog/prelaunchsalespage/

Salam,

SK

0 ulasan:

Catat Ulasan